Elektroprivreda ne može zasad pomoći građanima

Elektroprivreda BiH“Zašto blagajne u poslovnicama Elektroprivrede rade samo do 14 sati?”, što predstavlja veliki problem građanima, a posebno kada dođu pet ili deset minuta pred kraj rada blagajne, da bi im službenica kazala kako više ne rade.

“Došao sam na blagajnu nekoliko minuta do dva sata i nisu htjeli da mi naplate račun. To je nečuveno i radi se o takvoj drskosti da je to nevjerovatno. Potom zovem Tržišnu inspekciju i kažu mi da nemaju referenta za građanstvo. Elektroprivreda treba raditi 24 sata dnevno, a to što njih deset tamo sjede iza dva i ništa ne rade, to je druga stvar”, potvrdio je Sarajlija B. V.

Slično su rekli i ostali građani koji se nadaju kako bi se nešto moglo promijeniti kada je u pitanju radno vrijeme naplatne službe pomenutog preduzeća, posebno da li razmišljaju o radu i subotom, barem prvih deset dana u mjesecu kada se stvaraju najveće gužve.

“Trenutno ne postoji mogućnost za izmjenu radnog vremena šaltera naplate, ali intenzivno radimo na iznalaženju rješenja kako bi i ova odjeljenja funkcionisala i u produženom radnom vremenu”, kažu nadležni u Elektroprivredi.

Koliko vam se sviđa ova objava?

Kliknite na srce da ocijenite!

Prosječna ocjena / 5. Do sada ocjenjeno:

Objava nema ocijena! Budite joj prvi :)

sarajevo.co.ba

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *