Krenuo je prvi električni tramvaj u Sarajevu

Prvog maja 1895. godine, zajedno sa električnom rasvjetom, Sarajevom je počeo kružiti i prvi električni tramvaj, koji je zamijenio dotadašnji tramvaj na konjsku vuču.

Jedan od prvih električnih tramvaja prolazi pored nekadašnje Banske uprave, a današnje zgrade Predsjedništva BiH u Sarajevu
Jedan od prvih električnih tramvaja prolazi pored nekadašnje Banske uprave, a današnje zgrade Predsjedništva BiH u Sarajevu

Prvi električni tramvaj imao je dvoje vrata, a mogao je primiti 24 putnika. Građani u početku nisu imali povjerenja u električni tramvaj pa je često kružio poluprazan. U početku je išao od stare Željezničke stanice (kod hotela ‘Bristol’) do Latinske ćuprije. Pruga je produžena do Vijećnice 1. decembra 1897. godine, a godinu dana kasnije u saobraćaj je puštena još jedna linija koja je išla današnjom ulicom Maršala Tita do Katedrale. Današnje ulice Obala Kulina bana i Maršala Tita su šinama povezane preko Baščaršije 1923. godine, kada je iza Tvornice duhana izgrađena nova remiza.

Vezano:
Krug Sarajevom u vagonu broj 15
Snaga moći Sarajevskog tramvaja

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *