Do isključenja struje GRAS-u došlo je jer je ovo javno preduzeće dužan Elektrodistribuciji platiti dug za električnu energiju utrošenu u posljednja tri mjeseca u iznosu više od milion maraka.

Mrak gradskog prevoza: Sarajevski tramvaj
“Ako se ne osposobi struja u prostorijama Grasa, neizvjesno je da li će sutra biti puštena vozila u saobraćaj. Bez struje tehničari ne mogu pregledati vozila”, poručio je danas Haris Kadić, direktor Grasa.
Do isključenja struje GRAS-u u utorak došlo je jer je ovo javno preduzeće dužan Elektrodistribuciji platiti dug za električnu energiju utrošenu u posljednja tri mjeseca u iznosu od više od 1 milion konvertibilnih maraka.
“Od toga smo predložili da platimo 50.000 KM da se samo uključi struja, a i to su nam odbili. Dovedeni smo u težak položaj, jer je trenutno cijela veza s dispečerima ukinuta. Krug preduzeća je u mraku, sistem informisanja ne radi, kao ni grijači u skretnicama za remizu.”, kaže Kadić.
U februaru, ističe, nisu dobili ni marke od Kantona, od kojeg ne traže pomoć nego novac zarađen od prevezenih putnika. Osim Kantona, smatra da je nedopustivo ponašanje Ministarstva finansija, ali i firme Centrotrans, koja pokušava ugroziti djelatnost Grasa.
“Struju ćemo platiti sutra ili za dva mjeseca, ali se ovakve stvari ne mogu dozvoliti. U razgovoru sa Sindikatom odlučeno je da ne trebaju ispaštati građani, koji kupuju karte, ali zbog neutvrđivanja ispravnosti vozila još nije u stanju reći da li će sutra odobriti puštanje vozila u saobraćaj.”, tvrdi Kadić.
Opšte nezadovoljstvo zbog ove situacije danas su i dvosatnim štrajkom izrazili radnici.
“Ne štrajkuje se samo da bi građani imali normalan gradski prijevoz. Štrajk upozorenja je organiziran zbog nepoštivanja odluka koje su dovele do prekida posljednjeg generalnog štrajka koji se desio u GRAS-u.”, saopštio je Amir Muminović predsjednik Sindikata komunalne privrede GRAS-a.