QSS je šestu godinu za redom održao Enterprise Day 2009 u sarajevskom hotelu „Europa” na kojem je prisustvovalo više stotina managera i profesionalaca iz oblasti ICT-ija.
Učesnicima je ponuđeno niz zanimljivih prezentacija o najnovijim rješenjima koja omogućavaju jednostavniji i brži pristup podacima, sigurno poslovanje i niže troškove.
Gosti govornici su bili stručnjaci iz priznatih svjetskih kompanija Cisco, IBM, Microsoft, Symatec i Vmware koji su predstavili novosti iz IT oblasti u ovoj godini, a konsultant priznate analitičke kuće IDC Adriatics je ponudio i dodatne informacije o pomoći informacione tehnologije u vrijeme ekonomske krize.
Tokom konferencije za novinare, koja je također upriličena u sklopu ovog događaja, Isan Selimović, predsjednik Uprave QSS-a je najavio novu uslugu ove kompanije – Microsoft Exchange Hosting – vodeće rješenje za poslovnu komunikaciju i kolaboraciju u svijetu.
“U protekloj godini došlo je do značajnog rasta usluga u cjelokupnom portfoliu naše kompanije, a to je i jedan od rijetkih segmenata u IT industriji kojem se predviđa rast u 2009. godini. Sve više kompanija se okreće outsourcing-u određenih usluga, što im omogućava da uštede značajna sredstva koja bi inače morali investirati. Sa jednim od najmodernijih data centara u Bosni i Hercegovini, QSS je kompanija koja zasigurno može zadovoljiti potrebe kupaca za hosting-om poslovnih aplikacija na bh. IT tržištu. Microsoft kao vodeći provajder poslovnih platformi i naš prvi poslovni partner je logičan izbor za ovu našu uslugu.”, naglasio je Selimović.
Činjenica da je QSS, kao jedna od vodećih IT firmi u BiH, u svoju bogatu ponudu proizvoda i usluga uključila i naprednu komunikacijsku platformu poput Microsoft Hosted Exchage dodatno potvrđuje stratešku orijentaciju QSS-a ka transformaciji ponude naprednih softverskih usluga iz klijentskih serverskih sala, dostupnih ograničenom krugu korisnika, prema univerzalnim i ekonomičnim IT uslugama dostupnim svim zainteresovanim.
“Pored toga, ovo govori i u prilog činjenici da domaće IT tržište, uprkos globalnoj svjetskoj krizi, bilježi rast na polju IT usluga, te je očigledno da domaći korisnici prepoznaju prednosti koje ima napredna komunikacijko-kolaboracijska rješenja, nasuprot pukoj, tradicionalnoj elektronskoj pošti, donose u poslovanju.”, riječi su Mirada Maglića, predstavnika Microsoft BiH.
Boris Žitnik, direktor IDC Adriatics, je prezentirao preliminarne podatke IDC studije o IT tržištu u BiH za 2008. godinu i naglasio da je segment usluga u IT sektoru jedan od rijetkih koji je u protekloj godini zabilježio značajan rast. U odnosu na 2007. godinu ovaj rast je iznosio 21,5% u američkim dolarima, odnosno 13,6% ako ga posmatramo u konvertibilnim markama.
Microsoft Exchange je puno više od običnog maila. Danas sve više uposlenika radno vrijeme provodi van ureda, radi od kuće ili posjećuje klijente, a pored toga imaju potrebu da konstantno odgovaraju na upite kupaca i komuniciraju s njima, za šta je Microsoft Exchange Hosting idealno rješenje. QSS je, svjestan potreba svojih klijenata, ponudio pravu uslugu – Microsoft Exchange Hosting, koja im omogućava:
• Profitiranje korištenjem naprednih komunikacijskih aktivnosti (e-mail, kalendar, podsjetnici, zadaci i sl.)
• Pristup svojim informacijama sa bilo kojeg uređaja (Outlook Mobile Access, Active Sync i Direct Push) i bilo kojeg mjesta uz pomoć Outlook Web Access-a i RPC over HTTP pristupa.
QSS je osnovan 1997. godine od kada bilježi kontinuirani rast i razvoj, te je sada jedna od najpriznatijih IT kuća u BiH. Firma je partner vodećim IT kompanijama kao što su: Microsoft, IBM, Oracle i Symantec. Svoje poslove je organizovao u 4 različita polja: QSS rješenja (QSS Business Process Manager, QSS CMS, QSS SMS Value Added Service Server, QSS Orderman server); QSS usluge (među kojima su poslovni web hosting, razvoj web rješenja, secure email i ostale usluge); Security (analiza sigurnosti kompanije, forenzička analiza, virus check), Prodaja (prodaja IT rješenja vodećih svjetskih IT kompanija kojima je QSS partner). Sve aktivnosti u QSS-u su podređene kvalitetu proizvoda, usluga i kvalitetu odnosa sa komitentima. Kvalitet se tako uvukao i sve pore kompanije i postao žila kucavica našeg postojanja. Mi smo svjesni kada odstupimo od kvaliteta da prestaje osnovni smisao postojanja naše firme