Prema registru Regulatorne agencije za komunikacije u Bosni i Hercegovini postoji više od sto radio stanica, od kojih je polovina privatnih.
U vremenu kada medijsko tržište predstavlja jedno od najrizičnijih i najneuređenijih, ove stanice moraju da nađu odgovore na niz pitanja – kako osigurati finansijski opstanak? Da li su prinuđeni i koliko da prilagođavaju svoj program potrebama tržišta? Ko su njihove ciljne grupe? Kakvu ulogu imaju u javnom mnjenju BiH i kako je sami definišu?
Tribina se organizuje povodom zatvaranja projekta Veza za zajednički angažman (VEZZA), koji je Mediacentar Sarajevo implementirao posljednjih šest godina, uz podršku Švicarske agencija za razvoj i saradnju. Cilj projekta bilo je osnaživanje lokalnih radio stanica za produkciju kvalitetnog programa koji odgovara na potrebe i aktuelne teme u lokalnim zajednicama i na taj način unaprijediti političku i javnu odgovornost. 15 lokalnih radio i TV stanica je učestvovalo u programu.
Predstavnici nekih od njih biće i naši gosti na tribini:
– Senka Kurt, glavna i odgovorna urednica Radia Stari Grad (Sarajevo);
– Alem Lolić, direktor marketinga TNT Radija (Travnik);
– Radmila Žigić, PAN Radio (Bijeljina);
– Zoran Ćatić, eFM Studentski Radio (Sarajevo).
Vrijeme: 16. decembar 2009 @ 17h
Mjesto: Mediacentar, Kolodvorska 3, Sarajevo
(Ne)moć lokalnih medija je jedanaesta u ciklusu javnih debata koje Mediacentar organizuje tokom ove godine u okviru programa “Javne debate o medijima i demokratiji”. Program javnih predavanja i debata realizuje se uz podršku Office of Public Affairs ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Bosni i Hercegovini. Ova debata organizovana je i uz podršku Švajcarske Ambasade u BiH.