Vozanje putnika

revizor i putnici, GRAS, Sarajevo“Snimljena” je nova epizoda višegodišnje farse u javnom gradskom prevozu u Kantonu Sarajevo, samo ovoga puta glavne uloge igraju Javno preduzeće GRAS i “Centrotrans-eurolines”, a ne Vlada kantona, kako je to ranijih godina bila praksa.

Problem je nastao u ponedjeljak, kada je “Centrotrans” aktivirao dvije linije za prevoz putnika. Zbog toga je GRAS, iako mu je jedina vodilja poslovanja da građanima obezbijedi što kvalitetniji i sigurniji prevoz, najavio generalni štrajk i blokadu cijelog kantona na štetu građana.

Sve ono što se u ponedjeljak dešavalo na sarajevskim ulicama i više je nego žalosno. Prijetnje vozača obje firme, namjerna izazivanja saobraćajnih nezgoda, intervencija policije… vjerovatno više nisu praksa ni na Divljem zapadu, nego samo u BiH, i to u njenom glavnom gradu. Činjenica je da je “Centrotrans” na ulicu izašao bez odobrenja, ali je isto tako tačno da GRAS deceniju nelegalno vozi na nekoliko linija. Kako onda jedan GRAS, stoljetni i jedini prevoznik putnika u KS i firma s višemilionskim gubicima, uopće može braniti nekome da radi nešto što je njemu svakodnevnica.

Tragičan je i odnos vlasti prema ovoj situaciji. Zalažu se za zdravu konkurenicju, ali možda nekad u budućnosti. U cijeloj priči niko ne vodi računa o građanima i njihovim željama. U GRAS-u su, očigledno, zaboravili da građani plaćaju karte za prevoz, ali i pune budžet KS, kojim se velikim dijelom finansira rad, ali i gubici ove firme.

U Sarajevu neće biti konkurencije i više prevoznika putnika sve dok pojedinci budu imali koristi od kapitala javnih preduzeća, bez obzira koliko to bilo dobro ili loše za grad i zemlju u kojoj i žive.

Koliko vam se sviđa ova objava?

Kliknite na srce da ocijenite!

Prosječna ocjena / 5. Do sada ocjenjeno:

Objava nema ocijena! Budite joj prvi :)

Objavljeno u Nekategorisano

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *