Internet je pobjedio televiziju i postao najjači oglašivački medij, piše Financial times, navodeći da je u Velikoj Britaniji internetsko oglašavanje postalo mjesto gdje se troši više nego na televizijske reklame.
Novac kojega oglašivači izdvajaju za internetsko oglašavanje je porastao za 4,6 posto u prvoj polovini 2009. godine i samo u prvih šest mjeseci ove godine je na online oglašavanje potrošeno 1,75 milijardi funti.
Istovremeno, ukupno oglašavanje je, u vremenu recesije, opalo za 16,6 posto. Internetsko oglašavanje predstavlja 23,5 posto ukupnih izdataka na oglašavanje. Na televiziju je otišlo 21,9 posto od ukupnog oglašivačkog novca. Internetsko oglašavanje je još 2006. godine preteklo oglašavanje u tiskanim medijima.
Online oglašivači mogu preciznije razabrati od drugih medija, koliko je ljudi vidjelo njihovu reklamu te jesu li odmah izvršili kupu reklamiranog proizvoda. Upravo zbog ovoga je internetsko reklamiranje znatno povećalo svoj udio na tržištu oglašavanja.
Istovremeno, predsjednica tvrtke Thinkbox koja se bavi TV marketing, Lindsey Clay, izjavila je da su mjerenja neprecizna i nepoštena. “Zabavno je, ali i besmisleno, zbrajati novac potrošen na svaki aspekt internetskog oglašavanja”, nadodala je Clay.
Uredi za internetsko oglašavanje poručuju da mjesta za napredak još uvijek ima dovoljno, a na web-oglašavanje uskoro bi se moglo trošiti i 30 posto ukupnog novca namijenjenog u marketinške svrhe.