U Kantonu Sarajevo je nakon rata povećan broj vozila, a ta ekspanzija nije praćena izgradnjom nove saobraćajne infrastrukture zbog čega je posljednjih godina sve češće glavni grad BiH suočen sa saobraćajnim kolapsima.
Željeznička stanica Sarajevo
Jedan zastupnik u Skupštini Kantona Sarajevo je ovih dana podnio je inicijativu u kojoj je ponudio nadležnim moguće rješenje za saobraćajne gužve, ističući da bi se saobraćajne gužve mogle riješiti kupovinom Željezničke stanice i pruge na dionici od Stupa do stanice.
‘Kada je Sarajevo nastajalo, najbolje rješenje bilo je da se željeznička stanica izgradi na mjestu na kojem se nalazi i danas. Međutim, širenjem grada došlo je do problema za stotine hiljada građana naseljene u Buča Potoku, Boljakovom Potoku, Pofalićima… Ti ljudi su u situaciji da zavise od dva prelaza do centralnih saobraćajnica, a i ta dva prelaza nisu adekvatna. To su Otoka i Pofalići. Željeznička pruga sada razdvaja grad.’, smatra Enes Zeković, inicijator kupovine Željezničke stanice i željezničke pruge.