Želja nam je bila da ljudima bude ugodno uz ovu emisiju, ali i da pokažemo Muzičku produkciju RTV Sarajevo u drugačijem svjetlu.
Braća Arnautalić su zajedno sa rediteljem Ademirom Kenovićem davne 1986. godine napravili zanimljiv muzički projekat, koji je ubrzo nakon televizijskog uspjeha doživio i svoje diskografsko izdanje. Riječ je o kultnom projektu MUZIKA RASPOLOŽENJA.
Priča o nastanku emisije “Sa Horom i orkestrom RTV Sarajevo” počinje kada su 1986. godine Esad i Ismet otišli na ručak kod majke, a mati ko mati, kad joj pohvališe klepe reče da ne bi bilo loše da i njih dvojica konačno zajednički naprave neke dobre muzičke klepe. Zgledali se, susreli poslije toga i službeno, te pozvali svog prijatelja Ademira Kenovića i dogovorili se.
Ozbiljna muzika sa modernim aranžmanima u elitnom terminu, rezervisanom za domaće šou-programe, okupila je mnogobrojne izvođače u studiju tadašnje Televizije Sarajevo, a sve je upakovano u 42 minute televizijskog programa. Repertoar je zaista impresivan. Od Verdija, preko Masnea, Mocarta, Čajkovskog, Betovena, do Džonsa, Portrera… Od “Hora Cigana” iz “Trubadura”, “Hora Jevreja” iz “Nabuka”, preko “Ode radosti”, “Jahača neba” do “Podmoskovskih večeri”, “Kad počne ples”… Sve u novim aranžmanima Nikice Kalođere i Julija Marića i pod dirigentskom palicom Esada Arnautalića.
A izvođači? Više od stotinu ljudi, članova Hora, Revijskog, Plesnog i Tamburaškog orkestra Radio-televizije Sarajevo, te solisti Valerija Gestenhofer (sopran), Vojislav Kuculović (tenor), Dragan Paradžik (klarinet) i Ivica Šarić (bas) su učinili da emisija ostane u prijatnom sjećanju televizijskog auditorija.
Do tada su se na televiziji sa oduševljenjem gledali snimci ozbiljne muzike sa raznih manifestacija, festivala, susreta, ali se Sarajevo nikada nije dovodilo u vezu sa ozbiljnom muzikom, koja se isto toliko njeguje kod nas. Kada bi tih godina pomenulo Sarajevo i muzika sve se odmah vezivalo za sevdah i rock. Autori su željeli da pokažu do tada neiskorištene mogućnosti ljudi koji su zaista sve učinili i dali od sebe da gledaocima pred ekranom bude lijepo.
Reditelj Ademir Kenović je bio toliko impresioniran muzikom koja je pripremljena za emisiju da je na kraju snimanja glasno iznio zahvalnost i čestitke svim tim ljudima na visokoj profesionalnosti, jer nije bilo niti jedne velike greške, niti jednog nesporazuma: “U realizaciji emisije, u kojoj je ton-majstor Mufid Kosović, a muzički producent Miroslav Maraus, nastojali smo da ona bude što više primijenjena muzici i učesnicima, da dođe do izražaja i impresivan broj ljudi. Željeli smo da sve smirimo, da ne kvarimo muzički dojam, da muzika bude u prvom planu. Mogu reći poslije svega da je u ovoj emisiji zaista ‘sve bilo je muzika’.”
Esad Arnautalić je ustvrdio kako zapravo nisu imali nikakvih pretenzija: “Želja nam je bila da ljudima bude ugodno uz ovu emisiju, ali i da pokažemo Muzičku produkciju RTV Sarajevo u drugačijem svjetlu. Posebno bih istakao Hor, i to u smislu da je za njih ovaj projekat bio novi programski zadatak i predstavljao je na neki način proširenje njihovih mogućnosti, jer inače njeguju drugi repertoar.”
Urednik emisije Ismet Arnautalić je dodao da je projekat rađen za narod: “Emisija je zanimljiva samim tim što se prvi put radilo o jednom ovakvom projektu, rađenom na visoko profesionalnom i izvođačkom nivou.”
Televizijsko izdanje MUZIKE RASPOLOŽENJA je postiglo toliki uspjeh da je gledateljstvo već dan kasnije tražilo gdje se može doći do audio zapisa muzike koja je izvođena u emisiji. To je ponukalo autore da se potrude i objave i diskografsku verziju popularne emisije.