Prvog maja 1895. godine, zajedno sa električnom rasvjetom, Sarajevom je počeo kružiti i prvi električni tramvaj, koji je zamijenio dotadašnji tramvaj na konjsku vuču.
Prvi električni tramvaj imao je dvoje vrata, a mogao je primiti 24 putnika. Građani u početku nisu imali povjerenja u električni tramvaj pa je često kružio poluprazan. U početku je išao od stare Željezničke stanice (kod hotela ‘Bristol’) do Latinske ćuprije. Pruga je produžena do Vijećnice 1. decembra 1897. godine, a godinu dana kasnije u saobraćaj je puštena još jedna linija koja je išla današnjom ulicom Maršala Tita do Katedrale. Današnje ulice Obala Kulina bana i Maršala Tita su šinama povezane preko Baščaršije 1923. godine, kada je iza Tvornice duhana izgrađena nova remiza.
Vezano:
– Krug Sarajevom u vagonu broj 15
– Snaga moći Sarajevskog tramvaja