Vanredni avioni i autobusi

U strahu od međunacionalnih sukoba pojedini građani traže sigurnost van Republike * Vanredni autobusi za Beograd i Novi Sad, ‘Air commerce’ uveo vanredne letove prema Beogradu

Autobuska stanica Sarajevo, 4. april 1992
Autobuska stanica Sarajevo, 4. april 1992

Vozovi ne napuštaju BiH, a i oni koji saobraćaju imaju skraćene relacije. Tako, na primjer iz Sarajeva idu vozovi do Mostara, Doboja i Tuzle i od Prijedora do Bosanskog Novog i Bihaća. Zbog toga ovih dana nema naročite navale na Željezničku stanicu.

Oni koji su zbog priča o mogućim međunacionalnim sukobima odlučili da napuste Sarajevo orijentisali su se na avione i autobuse. Tako je još prije dva dana nestalo karata na JAT-ovim letovima za Beograd i to za nekoliko narednih dana. U sarajevskom predstavništvu JAT-a saznajemo da nemaju mogućnosti da uvedu veće avione, a ni vanredne letove, jer za te letove nemaju putnika iz Beograda prema Sarajevu. ‘Air commerce’ je poslovniji pa je uveo dva vanredna leta i to u subotu u sedam sati i u nedjelju u šest sati. Za oba leta juče su se još uvijek mogle dobiti karte.

‘Centrotrans’ je spremno dočekao povećani pritisak putnika, pa su već juče ujutro uvedeni po jedan vanredni autobus za Beograd i Novi Sad, a prema potrebi to će biti urađeno i narednih dana. Od dežurnog dispečera ‘Centrotransove’ autobuske stanice u Sarajevu saznajemo da su upravo najveći pritisci na pomenute dvije relacije.

Ni juče na benzinskim pumpama u Sarajevu nije bilo goriva. Za one koji su se snabdjeli ranije, a htjeli su da Sarajevo napuste putničkim automobilom problem su predstavljali nesigurni i zatvoreni drumovi.

4. april 1992, oslobođenje

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *